

Ciepło poduszek charakteryzuje się wartością R. Jednak w przeciwieństwie do śpiworów zgodnych z normą EN 13537 i powszechnie przyjętymi zaleceniami, wartości współczynnika R podkładki nie są łatwe do odwzorowania i oznakowania dla “ilości ciepła”, jakiej powinien oczekiwać konsument. Łącząc różne normy i różne badania autorów, poniżej przedstawiono przybliżoną wartość R w wykresie temperatury.
Producent materacy Białystok – Neolux systemowo
Podobnie jak w EN 13537, “mężczyzna standardowy” ma 25 lat, wysokość 1,73 m i masę 73 kg; “kobieta standardowa” ma 25 lat, wysokość 1,60 m i masę 60 kg. System śpiworów i poduszek (powyżej, poniżej i po bokach) powinien zapewniać taką samą wartość izolacji wokół osoby, ale koszt, rozmiar, waga, komfort i brak wiedzy często prowadzą do obniżenia wartości R poniżej ich osobistej “zalecanej wartości R”. Czytaj więcej: producent materacy Białystok.
Ponieważ podkładka i torba współpracują ze sobą, “cieplejsza” torba może zrekompensować “cienką” nakładkę i “grubą” nakładkę “zimną” torbę. Powierzchnie wysoce przewodzące ciepło (np. beton, granit) wymagają większej izolacji w tej samej temperaturze niż powierzchnie izolacyjne gruntu (np. śnieg, suchy mech, luźna gleba, drewno itp.). Podczas snu po stronie żołądka lub śpiącej (ze względu na zmniejszoną powierzchnię styku i stykające się chłodniejsze części ciała) traci się więcej ciepła w dół. Większość osób może “odczuwać zimno” na poziomie około połowy “zalecanych wartości R”.
Producent materacy Białystok – Neolux a etykieta prawna
Etykieta prawna jest prawnie wymaganą etykietą lub etykietą na nowych przedmiotach opisujących tkaniny i wypełnienia regulujące Stany Zjednoczone materac, tapicerkę i artykuły nadziewane (np. poduszki, pluszaki, smoczki, itp.) przemysłu. Zazwyczaj etykiety te zaczynają się od zdania takiego jak To tag nie może być usuwane pod karą prawną, chyba że przez konsumenta. W niektórych stanach wymaga się również przywieszek na używanej ściółce.
Celem etykiety prawnej jest informowanie konsumenta o ukrytych treściach lub “materiałach wypełniających” w pościeli i wyrobach meblowych. Prawna etykieta powstała na początku XIX wieku, aby zapobiec dalszemu wytwarzaniu tych artykułów z takimi treściami, jak włosie końskie, plewy kukurydziane i cokolwiek innego, co producent mógłby znaleźć w użyciu, czego konsument nigdy nie widziałby, podobnie jak etykietowanie żywności.
W Stanach Zjednoczonych przyjęto przepisy wymagające takich etykiet w celu informowania konsumentów, czy kupowany przez nich wyrób wypchany zawiera nowe materiały, czy też jest poddawany recyklingowi.
Takie przepisy dotyczące etykietowania wyrobów nadziewanych istnieją w innych jurysdykcjach, na przykład w przypadku metek wymaganych na kołdrach sprzedawanych w Wielkiej Brytanii, które opisują zastosowane materiały i wskaźnik izolacyjności przegubowej.
Wielu producentów materacy, takich jak Sealy, Simmons i Serta, wymaga, aby etykiety te były produkowane w przypadku roszczeń gwarancyjnych. Jeżeli konsument zdecyduje się na usunięcie tych identyfikatorów, powinny one być przechowywane w bezpiecznym miejscu wraz z kartą gwarancyjną.